GET ON !

Get on baby get on... Förjävla bra låt alltså. Jag bara ÄLSKAR Hurriganes och så längtar jag ganska så mkt till i sommar när dom kommer till Farmen.. Då ska jag se dom igen å vara lycklig, Jag har även planer på att vara nyktrare än sist så man kanske kommer ihåg lite mer huhu :)

Asså ja kom på en grej.. Ja super fan aldrig nuförtiden, Ja ids som inte dricka så mkt.. Har jag gått å blivit toffel ? Ja det verkar inte bättre.. Men hur kan man bli toffel å typ sluta dricka när man är tsm med nån som precis alltid vill dricka haha i dont know.. Jag kanske bara börjat bli gammal. Haha sist jag var mkt full spydde jag fan till 21 på kvällen dan efter.. De kan ju vara en anledning att ja mår så jävla dåligt nowadays å inte tål skitäckliga groggar med nån kass sprit. Nä jag har blivit en mes. Öl är äckligt, sprit är.. cider är... Tillåmed goo Ginlongdrinks från finland mår jag illa av.  Weeird.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0