Torsdag

Det är väääldigt varmt idag, Jag som hade längtat så att komma hem till kalla Lule.. Men ikket, Solen steker här med.

Jag har nyss varit iväg till stan en sväng, Satte in lite pengar på banken, Lånade några böcker åsså var jag med Mamma och handlade mat. Men kom just på att jag glömde lösa in min check när jag ändå var på banken.. Tusans.

Nåväl, Böckerna jag lånade idag var

Populärmusikens historia - Som handlar om typ alla olika musikstilar, Hur dom uppkom osvosv. Alltså en faktabok typ.
Hello Im Johnny Cash - Allt om The man in black och hans Sverigebesök
Amazonliv - En romandokumentär som följer en Amazon från fabriken, Genom dens liv och alla ägare.

På kvantum köpte jag nån dryck från Amerika-Hyllan som skulle smaka Vitt the, blåbär och innehålla mkt antioxidanter. Får se om den smakar nåt annat än socker som sakerna från den hyllan brukar göra :)

Tidigare imorse skickade jag iväg en beställning från H&M med de saker jag har visat upp här tidigare. En vit cardigan, mörkrosa tröja, rödochvitprickig bh med tillhörande trosor.. 425 kronor slutade det på.


Nu ska jag äta kycklingsallad till lunch och vad som händer sen återstår att se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0