Söndag 13 Juli

Tänkte först berätta om vad vi gjorde igår, Det började med att Jag å Mamma for å hämtade Emmeli och sen Emil. Lämnade Emmeli på hennes jobb och sen for vi hem och åt lunch. Jag och Emil for till Ängesbyn och hämtade papprena på bilen och ett par andra däck. Sen kom Stina & Skinkan till Luleå och så for vi till bilen å tog lös grejer.. Emil plockade intrumentet, lite inredningsdetaljer, träet och kablar osv och Skinkan köpte en svart inredning till w123 som jag tänkte att jag nog inte behövde mer så där tjänade jag mig 700 kr på den.

For hem och åt middag å slöade innan vi for å handlade åsånt... Senare på kvällen gick vi på en promenad och mer hände väl egentligen inte den dan.


Idag fyller min lillebror år och Emmeli fyller på tisdag så det blir något slags kalas i Gammelstan, Därför har jag egentligen inte tid att sitta här utan ska hoppa i duschen istället och efter det äta lunch. Efter thas kalas ska jag hem å dammsuga å byta sängkläder. Mer har jag inte planerat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0