Slitet

Idag vaknade jag med en hemsk värk i nacken som fortsatte upp i huvet å gjorde mig alldeles yr och mkt illamående, Emil lagade mat åt oss men jag kunde bara äta nån tugga för det kändes som om jag skulle spy. Det gjorde jag som tur var inte och det gick över efter nån timme...


Jag har kommit hem nu efter 6 dagar med Emil så vi får se hur det ska gå att vara alldeles ensam här nåra dar. Imorn måste jag tvätta massa kläder osv men det orkar jag inte fundera på nu för jag är så svettig och trött. Huvudvärken börjar komma tillbaka och jag borde nog äta något..


Vi har fått hem en helt tjock H&M-Katalog så den ska jag kolla i nu medans jag äter nåt och sen om jag orkar ska jag skriva vad jag gjort medans jag varit borta.


Kommentarer
Anonym

den måste ja oxå kolla :)

2008-07-24 @ 20:51:57
URL: http://mylifeee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0