mip mip

Ta fram närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4 - Vad står där ? Tror inte Emil har några böcker

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, Vad rör du vid ? Inget, bara luft

Vad var det senaste du såg på tv? D-tox, En film igårkväll.. Eller nä jag såg Scrubs efter det.

Utan att se efter, Gissa vad klockan är: Jag kunde inte låta bli att tjuvkika :(


Bortsett från datorn, vad gör du just nu ? Väntar på att Emil ska komma hem från jobbet så vi kan fara till Lule.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då ? Igår när vi var till Gimonäs å hämtade grejer, var till garaget och köpte godis på Ica Maxi

Vad tittade du på innan du började svara på den här listan ? Letade en blogg, kom in på en helt annan och hittade denna lista där.

Vad har du på dig ? Ja men underkläder, byxor, t-shirt och sockar.

Drömde du något inatt, Isåfall vad ? Ja, Mardrömmar med blixtrande bilder av lik och mördare. Hemskt

När skrattade du senast ? Vet inte om jag har skratta nå idag, Kanske när jag pratade med Amanda ?

Har du sett något konstigt på sistone ? Haha, Ja jag vet inte..

Vilken var den senaste film du såg ? D-tox


Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa ? Hus med garage, bilar, resa nånstans åsånt men mest skulle jag spara så jag inte behövde jobba för att ha pengar.

Tycker du om att dansa ? Nej


Vilken kändis är du mest lik ? Haha ingen vad jag vet

Vad skulle dina barn heta, Pojke respektive flicka ? Tjejen skulle väl heta typ Elin eller Svea å pojken Jimmy kanske.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands ? Nej det tror jag aldrig någonsin kommer hända



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0