Idag smäller det

HoppasHoppasHoppas att mitt hår blir bra :(

Iaf så är jag väldigt trött å hungrig men jag har fan ingen matlust, Jag tänker bara på alla 1000 saker jag måste köpa. Eller okey, Det är ingenting jag måste köpa men flera saker som jag vill ha. Å jag är nervös för vad vi får för schema i skolan nu.... Asså ååh, Jag bara tänker å tänker på alla onödiga och nödvändiga saker så jag får alldeles ont i magen. Så typiskt mig.


Jag måste läsa ut min svenskabok, göra teori, boka körlektion, köra hemma å göra tusen andra saker oxå. Va stressad jag känner mig.



Kommentarer
Hanna

Så jag är inte ensam om att klippa mig ? :)

2008-01-04 @ 10:33:50
URL: http://hannaekelund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0