vafan

Mobilen har gått varm heeeela jävla dan.. De ba sprutar in sms å folk ringer. Det är lite ovanligt haha :D

Nåväl.. Hade en lektion idag och sen kom dom från ett gamlingshem å ville locka oss att söka jobb där i sommar. Fårvälse... Jag har gode stor lust att bara jobba 3 veckor i sommar å bara slöa resten. Men ja.. Får se. Pengar vill jag ju ha å tänk om jag inte har nåt att göra hela sommarn då så jag bara sitter hemma å ångrar att jag inte sökte mer jobb ? Jaja får se.. De är en stund kvar.


Direkt jag kom hem ringde jag Mattias så for vi med Benzoraman till Boden... Hon går så fint så fint å ligger som ett strykjärn på vägen.. Goobilen :) Tihi. Jag hittade föresten massa gamla besiktningspapper och orginalhandboken.. Lite seriöst :) Iaf... Nu står den inne i garaget å de känns skönt som tuusan =)

Jag är på bra humör, Dock lite ont i huvet. Jag är ledig imorn och på Fredag kommer älskling.. Lalalaaa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0