Uscha

Igår var en väldigt jobbig dag... Men nu ska jag ta tag i mig själv jag kaninte fortsätta såhär.
Jag är så lessen hela tiden och låter det gå ut över Emil och är otrevlig hela tiden. Jag är hemsk och nu ska det få ett slut, Jag ska verkligen ändra på dethär nu. Min gubbe är det bästa jag har.. Världens underbaraste.

Jag känner mig för övrigt väldigt stressad... Läxor som ska vara klara nästa vecka är följande

*Träna till ett prov i Omvårdnad.. Om hjärtat. Tisdag v6
*Göra ett arbete om en engelsk låt. Måndag v6
*Göra två uppgifter i Psykologi. Torsdag v6
*Hemskrivning i Gerontologi. Onsdag v6

Ja ni ser det är en hel del.. Sen ska man klämma in teori och allt annat man måste göra varje dag. Städa laga mat gå ut med hund.

Nu ska jag iaf strax fara till skolan i snöstormen och ha engelskaprov som jag inte alls tränat till + Att jag verkligen måste låna en engelsk bok nu. När jag kommer hem blir det att bjuda lite på Tradera och gå ut med Troja. Jg måste städa oxå.. Riktigt noga med dammtorkning och allt sånt. Tur jag har sakre att roa mig med hela helgen. haha.

Föresten är det marknad i boden i helgen som jag väldigt gärna vill kolla på.. Men får väl se om det blir av ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0