TRÖÖÖTT

Jag börjar bli riktigt riktigt trött nu och klockan är lite över halv tio bara, Illa :)
Inte för att jag har nån anledning at vara vaken ens.. Jag borde gå å göra mig klar för sängen nu på en gång faktiskt, Varför sitta å hålla sig vaken när man är trött och inte ens har nåt annat att göra. Det fattar jag inte riktigt men jag gör det ändå... Varenda dag sitter jag och håller mig vaken, Av ingen anledningalls förutom at jag inte "kan gå å sova såhär tidigt" Men de kan man ju visste... Ja, Emil skulle ju ringa å därför tänkte jag vara vaken men nu ids jag inte han ska säkert vara där på middag 125 år å vem ids vänta så länge ? inte jag iaf när jag är såhär himla sugen på sängen. Fast först lite cider :)


Gonatt skithögar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0