To Do

  • Göra läxa, Samhälls
  • Läsa läxa, Omvårdnad
  • Dammsuga
  • Ut med hund 1 gång, 2 gånger


Nu har jag alltså gjort lite av de saker jag hade på listan idag.. Samhälls uppgiften tänker jag dock skjuta påså länge det går. Uscha har verkligen inte ork eller lust !
När jag kom hem från skolan idag blev det iaf en långpromenad med Troja.. Jag hade henne lös nere på isen där vi gick omkring.. Eller jag gick, Hon sprang. Nåväl... Det gick bra.. Det var fint och skönt väder oxå :)
Tog en timmes Powernap efter det men nog fan är jag lika trött nu igen.. Är sugen p gå till affär å inhandla energidryck.

Imorn ska jag komma ihåg att gå på apoteket och gallerix !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0