Så gott !

  
image228image227



Här sitter jag å smaskar Daim å dricker Powerking :) Mkt gott !! Var på Willys med Emil tidigare och kunde inte motstå :) Han har föresten åkit hem nu min sötgubbe och länge är det tills vi träffas igen fast då är vi med varann hela sportlovsveckan och så har vi ju faktiskt varit med varann sen i Söndas nu så jag får väl vara nöjd :p

När jag kom hem stekte jag en burgare som jag satte Salt,Peppar,Grillkrydda och Cayenne på. Dressing på nedersta lagret. Sen lök, Stark tacosås och tomat uppe. Det blev starkt och gott men som vanligt börjar jag alltid må illa när jag ätit hemmagjord Hammis.

Nåväl, Nu blir det att känna lugnet en stund och sen gå ut med Hunden. Är rätt trött nu men piggnar väl till lite av Powerkingen iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0