Måndag Morgon

Här siter jag och dricker the, Åt just upp min macka och ska snart ta en halv banan. Kl 07:28 går min buss, Måste åka 4:an för att komma in till stan i så passande tid som möjligt. Har körlektion kl 09.00 fram tills jag börjar skolan typ.. Så det lär väl bli stressigt att hinna dit på 10 minuter, Menmen. Konstigt nog känns det som om jag är mer nervös nu än första gången ? Kanske för att jag inte ska åka med min gamla vanliga buss hahah.

Jag har iaf bestämt mig för att avboka mina lektioner eftersom körskolan bokat in typ alla jag har på en vecka, Som det är nu har jag inte råd att köpa fler så jag siktar in mig på att köra så mkt som möjligt hemma + träna teori åsså tar jag körlektionerna lite mer utspritt. 

Lång seg Måndag som vanligt.


image236



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0