Jahaja

Direkt jag kom hem såg jag att Troja bitit sönder mina vinterskor som jag köt endast för att kunna gå ut med henne.. Den lilla hemskingen. Stackarn har väl varit uttråkad. Jag får ångest av att lämna henne hemma trots att det alltid är nån som går ut med henne till lunch. Iofs är det jäävligt länge sen hon bitit i något sist och hon hade faktiskt inte ens rört sitt tuggben jag lämnat åt henne så jag vet inte om det beror på att hon varit rastlös ? Svårt dedär...
Jag skulle iaf hemskt gärna vilja ha lite tips på saker man kan göra med sin hund så dom får tänka, Alltså mental träning !.. Såå.. Alla tips är väldigt välkomna !!


Nåväl.. Nu har vi nyss kastat lite boll här å jag har tagit ut sopor och sånt. Ska ge henne mat och själv ta en macka eller nåt så ska vi väl gå ut och leka lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0