Goomat

En grej som är skönt nuflörtiden.. De är att jag känner inte denhär panikstressen varje Fredag att "OH MY GOOOD JAG MÅSTE GÖRA NÅNTING IKVÄLL BARA FÖR ATT DET ÄR FREDAG" Så var det alltid förut å man blev helt desperat om det inte fanns nåt att göra eller om ingen skulle supa osv. Nu är det inte så jävla kul att supa längre, Kanske lessnat ?  Hursomhelst är det skönt att inte behöva hålla på så varje helg.. Eller dom helgerna jag inte är med Emil vill säga för då har jag ju automatiskt nåt att göra.

Idag har jag sovit en stund efter att vi hade varit ute i ovädret... Har varit sugen på godis hela dan och bestämt att när Mamma kommer hem, Då ska vi minsann till Godishuset.. Oj va de s ka bli gott :) Just nu står föresten en Tacopaj i ugnen och gottar sig.. Ska bli smarrrr när den är klar. Kan lägga upp ett recept sen och kanske en bild ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0