Chill Kväll

For till kvantum och köpte Tobleroneglass å Äppelcider (Fick dock inte köpa cidern när jag var under 18, Det var ju trots allt 0,7% alkohol i den) IDIOTER. Så Mamma fick köpa ut åt mig haha.
Väl framme hos Tilde satt vi å pratade å gnällde :)... Hon drack kaffe å jag vatten. Tillslut kom sandra å då började vi laga maten, Kycklingfile, bulgur och wookgrönsaker.. Det var JÄTTEGOTT :).... Föhörde varann på lite trafikregler, vägmärken och annat. Åt glass till efterrätt och sen satt vi väl mest bara och pratade.. Tilde fick för sig att fara på Cleo och jag tänkte att de var dags att åka hem. Man blev alkoholsugen ikväll..

Och på tal om det har dom höjt priserna nu på systemet.. Tack kära moderatväljare.

Bilder kommer från Tilde sen på den goda maten ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0