Rea-Köp

Hej !, Idag for jag som sagt med Amanda på stan.. Det var väldigt mycket folk och jag köpte inga kläder eller så. Är så svårt att hitta nåt när man knappt rymms i affären och köerna var sjukligt långa. Däremot fyndade jag en parfym jag gått och suktat efter länge + En foundation.. Tänkte kan man ju ha som nödlösning när man ser sliten ut.



Loreal true match W1 Vanilla Ivory
Den kostade 119 ist för 149.





Sen den underbara parfymen Library of Fragrances Between the sheets.
Halva priset 80 kr.

Namnet Between the sheets är en drink som innehåller Rom, Mangojuice, Apelsinlikör, Is, Pressad Citron och Passionsfrukt. Kan tro att den är lika god som parfymen luktar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0