Onsdag

Inatt och nu på morronen har jag sovit skitdåligt.. Drömt en massa mardrömmar, Känt mig stressad och orolig i hela kroppen osv. Störande.. Kan kanske ha att göra med att jag måste bli klar med mitt Samhällsjobb, Få bra resultat  på provet i Historia OCH gå helt ensam på en vuxenutbildnings-kurs imorn.. Gaaah. Jag är rädd !

Anyway så åker jag ju hem idag och det känns givetvis väldigt tråkigt fast samtidigt skönt så jag kan göra bort lite av allt det som stressar mig. Det är ju ändå bara 9 dagar tills jag åker hit igen och det är inge länge :)



Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt.. Ett gigantiskt diskberg ropar på mig i köket och min mage skriker efter mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0