Jaha Bloggdags ?

Tilde tycker att jag borde blogga.. Jag tycker att det inte hänt nåt värt att skriva om idag. Men jag ger det ett försök.

Jag for till stan och mötte Tilde.. Vi kollade i alla affärer, Hon drack latte och vi köpte båda julkort. Vi såg jordens skabb som tog priset som största skabb.. Skabb nummer 2 såg vi nämligen igår. Jag är så lyckligt lottad som alltid lyckas befinna mig på samma platser som såna där personer man helst skulle önska inte alls fanns.


Jag kom hem och gjorde inget vettigt alls.. Sov en stund och åt korvstroganoff till middag igen, Mamma lagade nån mat med kokosmjölk i.. Visst i asiatisk mat och i olika wookrätter går det ju bra. Men kokos och falukorv ? Njää.. Lite svensk tradition vill jag nog ändå behålla.

Jag har druckit en powerking och satt nå gammalt skrot på Tradera, Msnat och allmänt bara suttit här och degat. Jag har varit lat och inte kokat knäck som jag sa att jag skulle. Skäms på mig.


Skönt att vara ledig imorn men skönast vore ju om min lille pojkvän skulle ringa mig snart.


Kommentarer
tilde

asså jag blev så hungrig så det gör ont i magen när jag läste det här för andra gången... :(

2008-12-03 @ 22:14:56
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0