ÄNTLIGEN !

Jag har inte kunnat logga in på bloggen på hela dagen !! Vilken abstinens :O


Nu ska jag berätta om min dag:
Jag vaknade långt före jag ställt alarmet på morgonen och gick upp och duschade, Kände lugnet tills det var dags att åka till Körskolan.. Det gick väl.. Öh jag vet inte. Som vanligt känns det som om det går svindåligt när jag kör med tanten för att hon är otydlig och stressande. Men hon sa att det gick bra och jag klarade momentet vi höll på med idag så det gick väl bra då. Efter det skulle Tilde kommit in och mött mig i stan men det gjorde hon givetvis inte så jag Kikade runt, Köpte te och gick sen till skolan där resten av klassen tydligen fått börja tidigare och en massa slutade när jag kom dit.. Lagomt jävla less gick jag tillbaka till stan och det var KALLT ute. Jag blir så jääävla less på skolan,Vi hade kunnat gå 3 hela dagar i veckan istället för att ha en timme om dan typ. Jävla skit.


Jag träffade Sandra & Tilde i stan och pratade med dem innan jag for hem.. Jag har varit lite duktig idag iaf och läst igenom min Svenskaläxa, Historieläxan och lagat middag..... And now ? I dont know what to do.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0