2008-Lista Nr1

Nu är det så att jag har hittat 2 stycken listor man ska fylla i nu till nyår.. Eftersom jag vet att endel brukar ta listor från min blogg ska jag vara snäll och fylla i båda så kan ni välja nån av dem ;p


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja säkert har jag det men svårt att komma på vad i efterhand.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar aldrig ge nyårslöften så jag hade heller inga att hålla.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp inga nära vänner.

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Mer roliga saker och mindre måsten kanske.

5. Vad var din största framgång 2008? Min största framgång haha ?.. Jag är ju väldigt nöjd med resultatet på mitt teoriprov.. Sen tycker jag nog att jag blivit en bättre människa på endel plan.

6. Vad spenderade du mest pengar på? Att åka till och från Umeå.

7. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med vänner, Hittat på kul saker.

8. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt på onödiga saker, Oroat mig osv.

9. Hur tillbringar du nyår? Vet inte riktigt ännu.. Med Emil iaf. Antagligen med god mat och mousserande jordgubbsvin oxå ;)

10. Vem saknade du? Vet inte om det är nån speciell men i allmänhet såna man umgicks med förut men inte numer.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Njaa.. Nog har man väl gjort en massa onödiga saker men allt har ju sin anledning.

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Svårt att säga.. Andra kanske ? Eller så kommer man bara ihåg den bättre :D

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Ingen aning.. Stressig med skola, jobb, flytta hemifrån och allt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0