Stan ?

Jag och Tilde skulle vakna kl09 idag,  Jag ställde såklart inget alarm eftersom jag aldrig vaknar senare än så.. Typ alltid kl07. Men näää nu vaknade jag kl10 och var helt förkyld å jag tänkte att ja skippar stan.. Är ju lite jobbigt att gå omkring där å snora å hosta.


Såå, Nu ska jag ta det lungt idag å dricka en massa the å äta citron så får vi se om de hjälper ;D



Åååh, Jag är uttråkaaad ! Det är jobbigt att inte göra nånting.. Jag har nyss dammsugit och ätit lunch å kanske en godis eller två. Kanske skulle jag dra fram strykbrädan å fixa nå dukar å handdukar snygga :)

Å vad har jag mer gjort ? Suttit å kikat lite på ams.se och bara annars snokat runt. Föresten ska Jag å Tilde börja skriva ner igen va vi äter på dagarna för de är kul.. Tycker vi :D

Detta åt jag igår:

Frukost: Lingongrova med kalkon och cream cheese, en halv banan och the med honung och grädde

Lunch: Ris med sås och Machesallad

Godis

Middag: OstTortellini med Machesallad, Vatten

Cherry Coke

Kvällis Nr1: Pressad lime och citron, polarkaka med kalkon och ost

Kvällis Nr2: 2 wasa sport+ med ost och tomat, grönt the



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0