Överaskningen !

Jepp, Jag snabbade mig att blir helt klar igår och for iväg till Umeå (Med en buss som  tog 5 timmar). Det satt en pundare brevid mig på bussen som på allvar satt och sniffade i sig sitt amfetamin på borden man fäller ner från ryggstödet, Jag var rädd och inte blev det bättre när han tappade sin haschbit bakom en list som jag var tvungen att lirka upp för att jag hade små händer. Kan ni gissa hur mycket jag ville komma fram nån gång ?

När resan efter 100 år äntligen var slut var jag tvungen att hela vägen hem till Emil (Jag kunde ju inte be honom hämta mig så överaskningen blev förstörd) Så jag gick å gick å gick så fort jag bara kunde, Och jag svettades. En kärringjävel var en centimeter från att köra in i mig bakifrån fast hela trottoaren var ledig. Men tillslut var jag äntligen framme och kunde pirrigt plinga på :D Efter ett tag kom han och öppnade och OJ vad han blev förvånad ! :D Hih min överaskning funkade ;D

Vi gosades en massa innan det var dags att sova och jag har sovit mycket bra inatt och imorse.

Och föresten, Emil ringde ju mig igår när jag satt på bussen

Emil: Hej vad gör du?
Elina: Eh.. Nä inte så mkt ska fara och övningsköra nu.
Emil: Så du kommer inte idag ?
Elina: Nä alla bussar tog så lång tid
Emil: Okey bra, Jag måste verkligen städa innan du kommer.
Elina: Mm :p

Hihi, Tji fick han för de hann han inte.. Eller tji fick jag mest kanske som måste göra det istället. Tusan ;D


Kommentarer
tilde

ÅÅHH HAHAHHA sååå hemskt det första där verkade vara! jag cissi och ida sitter och pratar om det nu här i soffan :D haha

2008-08-29 @ 20:24:48
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0