Me Tired

Nu sitter jag at work.. Har varit såhääär nära på att gå hem flera gånger för jag varit så trött.. Men jag gick in på gymmet å köpte en Powerking som verkar ha gett effekt.. Då när jag var in på gymmet fick jag lust att träna hörochhäpna.. Så jag ringde Emil å hörde om jag skulle ta med ett till Gymkort när jag kom hem så vi kunde träna tsm men nä han hade inga andra kläder än jeans typ så det sket sig.


Föresten så gick det skitbra för mig att inte sitta vid datorn igår.. Sammanlagt satt jag nog inte ens 1,5 timme.. Å inge ont i huvet eller nacken på hela dan. Skönt minst sagt !


Nåvääl.. Fikarast nu, Sen ska jag övningsköra till storheden å köpa köttfärs å ett cykeldäck med slang.. Sen hoppas jag på att få sluta tidigt så jag kan fa hem å pussa på karln.. Kanske vi hyr The Notebook idag :) ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0