Me Hapiiiii

Emil ringde mig för ett tag sen så jag passade på att fråga när han skulle komma till mig.. Och det skulle han göra redam imorgon :D Wii.. Mucho Happy


Förutom de är den här dan skitdålig. Jag har ont i huvet å inget å göra å jag är trött men jag kan ju inte sova nå mer idag för då kan jag inte somna inatt å då är jag jättetrött imorn på jobbet. Och till råga på det är det fläskkotletter och potatis till middag. Blääh



Uppdt
Maten gick att äta, Jag dog inte och såsen var god. Sen kläckte jag ur mig att jag var sugen på rabarberpaj. Mamma började direkt baka för att göra sin lilla prinsessa nöjd.. Egentligen mår jag illa men en liten bit kan jag nog pressa i mig.

Jag har hängt upp en affisch.. En Ed Hardy affisch som jag fått av Emil. När jag drog undan databordet såg jag MYCKET damm. Jag sköt tillbaka det och tänkte... En annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0