Juli-Lista

Juli Månad

Du har fått nya kompisar. -  Njäe
Du har varit i ett annat land än Sverige. -  Nä men i Södra Sverige iaf ! :D
Du har bowlat. - Nä tusan
Du har skolkat. - Sommarlov
Du har fått bra betyg i skolan. -  Smmarlov fortfarande
Du har varit ledsen. - Ja det har jag
Du har varit glad. -  Och det har jag oxå varit mkt
Du har druckit alkohol. -  Jadå flera gånger
Du har blivit kär. -  Jag har varit dödskär i över 10 månader nu =)
Du har känt dig sviken. -  Japp det kan man nog säga
Du har känt att ingen har sett dig. -  Njae, Men inte förstådd kanske.
Du har suttit vid datorn mer än du brukar -  Nej faktiskt mindre
Du har solat solarium. -  Nej
Du har badat i havet. -  Nej men i Siljan som nog är Dalarnas största sjö :)
Du har rökt. -  Nej
Du har snusat. - Ja
Du har varit sjuk. -  Nej
Du har spytt mer än på fyllan. -  Bakfyllan haha
Du har bråkat med dina föräldrar. -  Nä det har jag väl inte gjort på läänge
Avslutat ditt medlemskap på lunar. -  Nääfan
Någon har sagt att du är snygg. - Såklart =)
Bråkat med din älskling. -  Ja det har vi väl oxå hunnit med ;D
Strulat med en främling. -  NEJ
Bråkat med en från samma kön. - Näe
Varit så full att du knappt minns något från den kvällen. -  Hm.. Nä inte så jag inte minns.
Gråtit för att ditt liv är misslyckat- Näe
Pratat i telefon i mer än 1 timme. - Jodå
Kramat någon av samma kön. -  Tror inte de
Kramat någon av motsatt kön. -  Ja älsklingen såklart
Köpt något till en vän. -  Hm njäe men åt Emil
Köpt något på ica. - Jo
Gjort illa dig. - Nej inte det minsta


Kommentarer
Sandra

Det finns aldrig något att göra på nätterna juh :P det är typ film och datorn :P haha

2008-08-02 @ 20:16:47
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0