Bilddagbokslista

Denna lista är väl egentligen mest lämpad för biddagboken.se men eftersom jag inte har nån sån provar jag här bara för att jag inte gjort nån liknande lista förut :)

Du för omkring ett år sedan



Du och en bästa vän



Du som oseriös




Du som fotograf




En dag du minns




En bild som väcker känslor



En plats du saknar



Någon du litar på



Någon du saknar




Någon du älskar




Någon som betyder mycket



Någon du tycker är snäll



Något du vill ha




Något som är viktigt för dig



Kommentarer
tilte

åååh, jag såg inte att jag var med dääääär :D nu blev jag glad och ler i min ensamhet :)

2008-08-19 @ 19:16:40
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0