Bajs ?

Som vanligt blev jag på skitdåligt humör igår när det var dags att sova, Fattar inte varför jag varenda jävla kväll måste börja tänka på allt skit... Det är hopplöst att ens försöka somna då. Jag steg upp och surade för mig själv en stund och sen kunde jag äntligen somna, Alldeles försent.

Sket i jobbet idag oxå.. Orka


Nu är jag dödshungrig och känner för att tvätta håret. Ska göra nåt åt dem sakerna när jag ids.. Sen när Emil vaknar ska jag höra om vi inte kan äta på Baan Thai idag.. Det hade varit såå gott ! Och idag bara måste mitt HM paket komma..Jag kan inte vänta längre ;D


Kommentarer
tilte

ååhhh, baan thai (L)

2008-08-06 @ 13:45:13
heej

Få gratis smink här!: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=586

2008-08-06 @ 16:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0