Torsdag

Äntligen börjar det närma sig Fredag.. Idag som egentligen brukar vara en jäävligt jobbig skoldag blev rätt slapp. Psykologilärarn var sjuk så vi flyttade eftermiddagslektionen å hade den på morronen.. Seegt var det men vi fick iaf sluta vid 11 så det var skönt.. Jag kikade i några affärer innan jag for hem och sen dess har jag väl inte fått så hemskt mkt gjort.. Suttit här vid datorn lite, Lyssnat Hurriganes, Tömt diskstället, Dammsugit och packat typ.

Troja kom då nyss hem och nu har jag ingen aning om vad vi ska sysselsätta oss med hela dan, Jag är då både trött och hungrig så att.. Kanske man tar nåt ätbart åsen en liten Powernap.

Imorn ska jag stiga upp tidigt och duscha å packa det sista innan jag far till skolan och sen Ume kl 11:50, Eller framme är jag ju vid 16 så :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0