Tisdag

Imorse när jag vaknade tänkte jag att ååh va skönt att de redan är Torsdag.. Men så var visst inte fallet. Hade en lektion på morronen när vi såg bajsfilm.. En sång för Martin. Lunch och sen utv-samtal.. Skulle egentligen haft Samhälls oxå men vi fick sluta eftersom vi var klara så då for jag hem.

Hade fått mitt schema, arbetstider till i sommar nu.. Jag var typ ledig massor men såklart inte till Pajala Marknad, Ooooosis.. Jag å Tilde som skulle på krogen då tusans :(
Nåväl.. Måste ta å hitta nån praktikplats nu.. STRESSAD. Sen måste jag på Introduktion på TG. Så mkt som ska göras hela tiden.. Hur  ska man orka och hinna med allt ?



Jaja.. Jag blir alltid så trött så fort jag sätter mig vid datorn.. Måste göra nåt vettigare.


Kommentarer
Egoina

haha! antagligen :P

2008-04-08 @ 16:47:50
URL: http://egoina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0