Sorg

Jag är så ledsen att jag kan dö.. För att min älskade hund flyttar idag. Vem ska nu vänta utanför min dörr varje morron, Vem ska möta mig i hallen alldeles överlycklig varje gång jag kommer hem... Vem ska alltid vara hemma med mig ?, Med vem ska jag vara tvungen att gå ut när det spöregnar, i -30, + 30, I snöstorm eller i slask.. För vems skull ska jag stiga upp när jag egentligen vill sova, Till vem ska jag stressa hem varje dag efter skolan ?
Med vem ska jag kela och mysa, Vem ska ligga i mitt knä... Och efter vem ska jag behöva städa hela dagarna.

Vad ska jag ens göra varenda dag ? Vad ska ta upp min tid och vem ska jag vara med.
Även om jag gör det här endast för hennes skull, För hennes bästa.. För att hon ska ha det bra.. Så känns det bara som om jag sviker henne.


Jag måste försöka hitta sätt att ha nåt att göra så jag inte bara blir sittande och tänker på henne hela dagarna.. Jag gick till gymmet idag men jag orkade inte..Var där typ 10 minuter men jag hade ingen energi, Ingen ork och ingen lust. Jag gick hem igen och bara satt på golvet med Troja.. Jag grät och hon bara låg i min famn och tittade på mig med dom där gulliga ögonen. Världens bästa hund.


image278


Kommentarer
Cissi

:(

2008-04-11 @ 15:00:13
tilde

nååw :(

2008-04-11 @ 16:30:30
URL: http://etttilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0