Påminelselista

Måste bara skriva upp lite saker så jag kommer ihåg lite bättre vad jag måste göra innan Fredag

Imorron måste jag på skolan å direkt hem efter den å ut me hundis, Så tillbaka till stan å kolla det jag skulle där å när Mamma kommer hem blir de väl att fara å köpa hårfärg + färga.

På Torsdag har jag lång dag i skolan å måste hem sen direkt å packa mina saker till Ume åså det vanliga då gå ut med Troja osv.

På Fredag har jag ännu inte bestämt med vilken buss jag ska åka men jag funderar på att testa 13:50 å se om de är nå mindre folk på den men den är väl lika äckelfull som dom alltid är.. Nåväl jag ska duscha då på morronen, skola, hem å ta mina grejer å tillbaka till stan å fara.

Sen miljarders läxor såklart. Men jag tror nog att jag ska göra samhällsprovet och Engelska bokrecensionen nästa vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0