Nuså

Ska jag göra ett försök att berätta lite om min dag.. Började kl 07 å har "jobbat" till 15... Har inte fått göra ett skit.. Jo tömt diskamaskinen å hämtat en pärm. Sen har min handledare bett mig sitta å prata med en tant HELA TIDEN... Det var ganska tärande eftersom hon hade glömt bort hela sitt ordförråd typ å egentligen inte sa någnting annat än "Hur är de har dom kommit än", "Har du sett än om dom har kommit", "Men när kommer dom?".... Det var ju såklart ingen som skulle komma å hon visste inte vem hon väntade på.. Så jag fick artigt sitta å svara miljoner gånger "nää, jag vet inte, jag ha ringen aning nää vetu jag har inte sett nån kommahit" blabla

Sen har jag haft ont i huvet idag, ryggen, fötterna, benen.. Axlarna, nacken. Mina ögon har svidit hela dan så jag fått sitta å kisa med dom å fått mer ont i huvet. Ja det har varit vääärldens långsammaste dag !


Sen har jag fått tänka på en jobbig grej hela dan.. Jag har faktiskt inte kunnat komma fram till någonting. Det är.. Ja det är.. Jag antar att hur det än blir så lär det bli jobbigt att ta sig igenom. Men nu ikväll hoppas jag på att få endel saker lösta.. Eller lite mer klargjorda iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0