Listing Fisting

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag vet inte riktigt
Vad gjorde du kl 08 imorse: Hade nog ganska nyss kommit till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här typ
Det sista du sa högt: Sa nåt i telefon till Amanda men då bröt det.
Det senaste någon sa till dig: Se ovan
Vad har du druckit idag: The, Varm choklad och vatten
Vad var det senaste du åt: Macka, drack the å åt lite banan
Vad var det senaste du köpte: Typ godis och en froosh
Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart
Vad är det för väder hos dig nu: 0-gradigt och snö
Godaste glassmaken: Jaa..Svårt. Mjukglass med saltlakrisströssel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo det gör jag
Sover du tungt: Nej, skitlättväckt
Drömmer du mardrömmar: Jo, Lite då och då
Trivs du med ditt jobb: Går skola, Inte så särskitl kul men rätt slött.
Favoritklädsel: Jeans å nån tröja bara.
Favoritlåt just nu: Hm..Vet inte vad jag ska välja för nån.
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Mja vet inte.. Mitt humör är rätt neutralt just nu.
Vad ska du göra härnäst: Laga mat.. Krögarpytt
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite seg å har ont i huvet.
Favoritgodis: Lakris
Kläder just nu: Mysisar
Sommarplaner: Bulgarien, Jobba massor, Rättvik.
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Nix tyvärr inte
Morgon eller nattmänniska: Både och !
Vad är viktigast för dig: Att vara frisk och lycklig.
Är du kittlig: Mycket
Snarkar du: Haha ja ibland vid pinsamma tilfällen.
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: ALLA !! fy
Stökigt eller välstädat: städat städat städat.. Helst varje dag.
Längtar du mest efter just nu: Emil såklart... Och ett körkort. Och sommarlönen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0