Jo juste

När vi var på Aeon idag kom de in en hel hög kineser som inte ens kunde svenska å  ville bli tatuerade.. Sen när dom fattade att det var väntetid tills i augusti ville dom köpa deras tatueringsmaskin. Mongon.

Nu ska jag snart övningsköra hem Emmeli till hertsön och sen ska jag börja skriva av en gammal filmanalys som jag skrivit i 9an.. Orkar som inte börja göra nån ny.


Å idag äre föresten våran 7månadersdag.. Tilde tycker ja är töntig som kommer ihåg sånt men hon är bara avis ;D

Uppdaterat några timmar senare.. Nu har jag övningskört til hertsön, willys, tankat å kört hem. Sen gjort en läxa å satt mig här... Undrar varför Tilde aldrig uppdaterar men hon är ju på Bio kom ja på. Imorn börjar jag 13.30 så de är skönt.. Mindre skönt är att tvingas vara där hela dan å kvällen utan att få nåt för det. FY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0