Onsdag

Egentligen hade jag bestämt mig för att hata Onsdagar eftersom vi har 2 st 3timmarslektioner idag. Men den här dagen har varit ganska bra ändå..Vi har varit ganska duktiga å gjort alla uppgifter vi fått. Var till Örnen,Lärkan och Hackspetten i jakt på mackor men hamnade tillslut på gluggen en sväng  för att Tilde, Sandra å Cissi skulle äta kycklingbaugette.. Jag åt en Filmrulle, Damsugare.. Ja younameit.  Å dessutom.. Idag så kastade jag en penna på Cissi för att hon irriterade mig å då kastade hon tillbaka den, Å den träffade mitt huvud som värsta spjutet så de började blöda tillåme å gjorde ont, Stackars mig :)

Jaja anyway, Jag gjorde ju fotbad igår å de var helt bra.. Värsta babyfeetsen fick jag :) Undar vad jag ska hitta på för mysigt idag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0