Tisdag Inlägg Nr 2

Ahaja, Ja nu har min säng kommit hem för nån timme sen.. Mitt rum kändes plötsligt väldigt litet eftersom den tog upp 30 cm mer plats, Men jag tycker nästan den ser lite kortare ut än min gamla ? Kanske inbillar mig :)

Jaja, Mamma ska betala sängen åt mig iaf som julklapp... Men jag måste slösa lite pengar på grejer ändå. Måste köpa 2 nya blommor till mitt fönster.. Sen eftersom min Tv gick sönder så är ju Tv-Bänken tom, Så jag funderar på om jag skulle köpa nåt fat och ljus att sätta där.. Får väl se vad jag hittar.. Jag & Emil ska iaf till storheden nu i helg, Typ Fredag så då blir det väl att kika lite.. Ska även köpa julklapp åt Mamma då.


Lalalaa... Inte imorn men nästa dag kommer älskling och jag längtar ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0