Såja

Idag har jag varit ledig då, Sovit ganska mkt.. Spelat lite gta, Varit ute med Troja, Ringt min praktikplats, Duschat, For till soc för att jag skulle ha möte där men då hade hon råkat dubbelboka så jag hade farit dit i onödan.. Satt iaf å pratade med en stadsparksalkis typ en kvart i väntrummet.. Han var trevlig.. Faktiskt :) Sen kom jag hem å lagade köttfärssås och makaroner som jag åt innan jag for till Josse på typ efterskottskalas eftersom hon har fyllt år.. Det var Jag, Josse, Cissi, Maja, Ida och Tilde där.. Det var trevligt :) Efter det for jag till kvantum för att köpa hårfärg.. Mörkare brun ska det bli nu. Har även köpt ett par svarta stay ups på lindex idag.

En lektion imorron, sen socmöte.. Snabba hem å gå ut med troja. Sen fara till Emmeli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0