Tisdag

Vaknade idag... Trött som en gasell, Gnu.. Ja you name it !.. For till skolan å lyssnade på lite kassa redovisningar åså.. Sen har jag gjort Nationella Skriftliga i Engelska idag så då har jag gjort bort de... Är ju itne direkt min favorit att skriva uppsatser.. Blev bara 1,5 halv sida fast jag försökte nörda mig å fylla ut med onödiga detaljer :P. Har Nationella i Matte imorn direkt på morgonen oxå.. Men tror det var ganska lätt så de går väl säkert bra lr nå =)

Efter skolan kikade vi i en affär eller två.. Jag,Cissi,Sandra å Tilde. Lite resor kollade vi oxå.. Helt jävlia billiga sista minuten.. JAG VILL FARA =)... Fanns till Sicilien å allt.. Gudfaden <3 hihi

Efter de for iaf jag å Cissi på Dollar.. Jag köpte Godis och Hårmousse som skulle vara vårdande å blabla, Duger säkert :). Sen gick vi hem ända därifrån !! :O... Det gör ont i fötterna :) Nu är jag hungrig å de blev heeelt sött med allt godis :S


Dagens frukost: 2 nyttiga bröd med ost + Grönt Thé
Dagens kläder: Svarta/Gråa Fornarina, Rosarutig Wranglerskjorta..Vitt h&m-Linne och svart skinnjacka.
Dagens dusch: Ikväll nån gång.. Vid 19 kanske
Dagens frisyr: Same old same again
Dagens smink: Mascara..
Dagens händelse: Hmm.. Tror nog inte det hänt nåt särskilt
Dagens planer: Laga mat, Dammsuga, Duscha.. Äta godis.. Nöta dator =)
Dagens vill ha: En jävla boyfriend antagligen ! :D
Dagens saknad: Det är nog 2 personer jag saknar rätt mkt.
Dagens drog: Eeh
Dagens tråkigaste: Lektionerna @ School kanske ?
Dagens finaste: Vädret blev ju soligt nu så.. de kanske =)
Dagens måste: Man måste ingenting !
Dagens dricka: VATTEN
Dagens köp: Godis och Hårmousse
Dagens mat: Tror jag ska göra nån go köttfärssås med köttfärsen som blev över från Tacosen igår.. Med Creme Fraige och Tagliatelle kanske... Med Broccoli till.
Dagens sjuka: Ont i nacken ?
Dagens kärlek: Om det ändå vore så väl :)
Dagens mående: De duger :)
Nu har jag lagat mat... Jävla gott blev de. Tog Tacosköttfärs då å stekte det med tomatpure,spiskummin,paprikapulver,cayennepeppar och curry. Sen satte jag i Creme Fraige med pressad vitlök i åsså blev det typ en extraextra god köttfärssås.. Så nu är jag mätt mätt :)

Å jag längtar så mkt efter tatuering(ar).. Vet precis exakt hur dom ska vara !!


Kommentarer
Nina

Trr jag ska anställa dig som min privata kock! :D

2007-05-15 @ 18:51:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0