I HATE THE WORLD TODAY

Vaknade försent, Stressade till en äcklig frukost.. Som fick mig änuu surare, Bestämde mig för att ta sovmorron.. självklart börjar grannjävlajävlarna spika å såga å borra i väggar å tak å tamefan överallt så jag försökte sova med öronproppar.. Det gick en stund iaf.. Gick i regnet till bussen å åkte till skolan... För att sitta på en lektion utan lärare medans alla andra gjorde en uppgift jag blev klar med för nån vecka sen.. Högst givande alltså. Sen lunch med äcklig köttsoppa. Sen skulle vi ha engelska men ides inte gå på den eller det 2 timmar långa hålet + Nationella provet i matte, Lär ju inte vara så bra att missa men ärligt ids jag inte bry mig för 5 öre. Kom hem och såg en film.. Har duschat nyss å ska äta mat nu innan jag ska till G-stad å säga hejdå till Markus.

Tack denna dag för att du var så bögigt jävla värdelös.



Ja jag ides inte fara till Markus för jag var så jävla sur, Så nu har jag ju ångest uti de oxå då. Det var ju välbehövligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0