Torsdaay

Idag har jag varit på praktiken men jag fick sluta vid lunch eftersom jag skulle på syslöjden, Jag for hem och sprayade min grill, Åt å kände lugnet litegrann sådär.. Sen började jag få ångest om jag skulle fara dit eller inte...För att få ett betyg var jag ju tvungen att vara där varenda lektion från och med nu, Alltså 10 st = 20 timmar... Asså aldrig i helvete att jag kommer gå på alla dom, Inte en chans. Såå... Jag får väl se hur det blir med alla betyg åsånt svammel. Jag blev iaf sur på allt å gick å sov flera timmar... Sen när jag vaknade åt jag god mat :) Klyftpotatis, Sallad och nån god korv.  Sen gjorde jag lite guacamole =). Jag har fått hem mina skor idag iaf... Ska lägga in en liten bild på hur dom ser ut när man inte har dom på :P


image1


Nu har jag nyss pratat en stund med min syster, Å före det en lång stund med Amanda.. Som vanligt. Sen har jag druckit Vaniljte med honung och vispgrädde.. Ooh så gott :D
Weel, Nu är klockan snart 22.. Dvs att det strax är dags för Jackass, Wildboys oooch Dirty Sancheeez <3 :D


Kommentarer
NINA

FINA skor!!!

2007-03-29 @ 21:06:47
Anonym

jag som skrev /Nina

2007-03-29 @ 21:07:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0