Lång Jävla Lista

ÄR DU..
(just nu.)

[ ]Jätteglad
[x]Jättekär
[ ]Glad
[x]Trött
[ ]Vild
[x]Lugn
[ ]Nervös
[x]Uttråkad
[x]Irriterad
[ ]Ledsen
[x]Besviken
[x]Arg
[ ]Sjuk
[ ]Stressad
[ ]Förvirrad
[ ]Sårad
[ ]Olyckligt kär

HAR DU..

FOLKÖL I KYLEN: Nej, 7.5er i rummet dock.
NÅGOT HUSDJUR: Jo, Trojahunden
NÅGON FAVORITRÄTT: Njae
NÅGON POJKVÄN: Ja, Emil <3
PUDER PÅ DIG: Nej
NÅGRA FRAMTIDSPLANER:  Nja.. Skaffa mig ett jobb å någonstans att bo.
EN LEVANDE TRO: I helvete
NÅGON SJUKDOM: Njae
GYMKORT: Tyvärr inte
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM:
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Näfan
NÅGON FAVORITLÅT: Många
OM JA; VILKEN?: Svårt att välja ut nån
DUSCHAT IDAG: Ja
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Haha jadå
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Nix
NÅGRA MVG: Näfan
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Hm, tror jag inte.
TUFF KOMPIS SOM FÖRSVARAR DIG: Kan väl försvara mig själv.
BEROENDE: Datorn TYVÄRR
FIKAT IDAG: Nej faktiskt inte
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Njäe
NAGELLACK: Nej
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Näfan.

VEM..

AVSKYR DU: Just nu en ful jävla fitta.
HÅNAR DU: Många
DELAR DU MEST MINNEN MED: Milla maybe amanda
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Slut på skola typ.. eller nä då måste man ju jobba, Typ inget.
STÖR DU DIG PÅ: MEN GISSA
GOSAR DU MED: Emil så mkt jag bara kan :)
LAGAR MAT: Jag eller Mamma
DISKAR: Mamma
STÄDAR DITT RUM: Jag, who else ?
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Många

VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Kuriren
BUSS ÅKER DU OFTAST: Umeåå
FRISYR HAR DU: Ingen särskild
DAG FYLLER DU ÅR: 27 april vetttu
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Sommar :D
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Luleå, always

VAD..

GÖR DU NU: Töntar mig med denna kassa lista
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Ja.. ja jag vet inte vad det skulle vara.
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Kanske kan råka vara lite elak.
VILL DU ARBETA MED: Inget helst. kanske barn. Eller mat  eller nåt.
ÄR ROLIGAST JUST NU: Nada
HAR DU PÅ DIG NU: Samma som tidigare dag fast andra byxor.
HAR DU FÖR SMINK: Inget
ÄGER DU FÖR SKOR: Flera olika.
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 35
LÄSER DU FÖR BOK: Iskallt och stenhårt
SKA DU GÖRA NU: Bli klar med lista åsen vet ja inte. Egentligen inte ens sitta här
HUR SKA DIN DRÖMKILLE VARA/SE UT:  Han ska va söt å gullig, Snäll och rolig.

RANDOM

KALLT UTE?: Lite, men inte så mkt.
IDROTTAR DU?: Hah nej
ELITNIVÅ?: whoot
SISTA DU ÅT?: Citron å salt
HAR DU EN GITARR?: Näfan
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: Inget jag har råd med ändå så.
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD?: Nej
MARIO ELLER SONIC?: Mario ffs !
HAR DU BRA HÖRSEL?: Ja, Typ perfekt.
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: Brukar göra det ibland. Men just nu är jag lite för irriterad.
HAR DU NÅGRA TRUMMOR? Nix
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: Aldrig, utom när Emil tvingar mig.
NÄR SPYDDE DU SIST?: Öh, Skitlänge sen. Kanske 3 månader
VARFÖR?: Alkohol, Säger det dig något ?
BÄSTA JEANSMÄRKE?: Fornarina & Lee
DESIGNKLÄDER ELLER H&M?: H&M har bra underkläder
SENAST SPELADE DATASPEL?: Gta san andreas
HAR DU NÅGON PIERCING?: Jo
HAR DU NÅGON TATUERING?: Näfan, Lääängtar.
ÄR DU RIK?: Nä :(
TYCKER DU OM INDIEPOPARE?: Nej nerds
ÄR DU ARBETARKLASS?: Från topp till tå.
HAR DU BRA BETYG?: Duger åt mig.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: G


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0