Lördag 14 April

Och jag skulle inte tänka på det eller dig idag. Jag skulle inte göra det men de är väl oundvikligt kanske.

Idag har jag iag vaknat skittidigt :s, Sen for jag å Markus till bilen å dammsög å putsade lite vinyl åsånt, Skulle mest sätta nå läderputs åde men nåsånt hade vi visst inte så.. Det fick bli lite annat, Rensade bagaget osv. Imorn om det är varmt ska jag ta ut å tvätta den, Känns lite onödigt att börja putsa krom innan man gör det. Jaja sen for vi hem å käka åsånt innan jag for ut med Cissi... Josse kom sen oxå :)  Just nu är jag bara skittrött för att jag sover så jävla lite hela tiden, men jag ska hålla mig vaken nu å sova sen så mitt dygn kanske blir liiite mindre skevt. Jag är hungrig oxå föresten så jag ska göra kaffe & macka typ. Gottit :)


I might say that I don't care
Hold my head up in the air
Even tell my friends I'm glad that you don't call
But when the day is through
That's when my heartaches start anew
And that's when I miss you most of all

And my arms keep reaching for you
And my eyes keep searching for you
And my lips keep calling for you
And my shoes keep walking back to you

My world just seemed to die
The day you said goodbye
And I can't forget no matter what I do


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0