Idaaag vetnivad

Ska jag berätta om nånting jag hatar... Alla vet ju att jag hatar det mesta... Men idag, ska jag berätta om hur värt det är att hata esteter. Nu menar jag inte alla som går Estetiska programmet utan såna som nån gång när dom var 14-15 år kom på att "Nämen oj jag är ju annorlunda, Jag ska bli alternativ". Äckliga töntar är vad dom är allihopa.. Klagar på samhället å kallar alla andra människor för den "Gråa massan".. Eftersom vi är likadan allihop :O... Haha att dom ens ids komma med såna yttranden.. Hey ni har lixom alla samma frisyr, samma fula kläder, samma äckliga sminkning, samma fula fotoposer, samma töntiga jävla converse som ni allihopa måste ta kort på å lägga in på bilddagboken, För ni som är så annorlunda kan ju inte ha en pixbox som vanligt folk.. oohnej. Å stackars er, som är så deprimerade att ni måste cutta era armar. (p.s glöm inte att ta kort). haha gah. ja det var allt för idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0