Torsdag

Heej !

Jag är hemma idag IGEN känns det som.. Var ju hemma här nån dag förra veckan oxå eller om de var förrförra. Jag har ju då som bekant en jäkligt segdragen förkylning som inte vill ge med sig och samtidigt som jag vill stanna hemma tills jag är helt frisk har jag ju varken lust eller råd med det så imorn blir det att jobba igen (har en ganska lätt dag då) och sen vila för hela slanten under helgen.

Nu hoppas jag mest på att min huvudvärk ska gå över och så sitter jag och väntar på bättre tider typ. Nä men jag har fixat lite med mina garderober.. Min egen har varit så full så nu har jag tagit över Emils gamla och satt alla koftor och den typen av tröjor dit och gjort en låda för underkläder samt hängt in en massa jackor jag inte använder för tillfället.. Ska väl fortsätta ordna med det när orken finns. Har en massa annat som oxå ska göras - Eller som jag VILL göra (Inte idag men i framtiden). Ska snabbt bara "fuskputsa" fönstrena så dem klarar sig till våren, samtidigt duscha av alla blommor i badkaret och byta till höstgardiner. I köket åker ett par mörklila upp och i vardagsrummet blir det mörkgröna i siden så det blir nog fint :) Då ska det såklart fram lite nya dukar och ljuslyktor oxå :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0