Torsdag

Alltså ni skulle bara veta.. Jag har inte haft nåt internet sen imorse ! Ingen telefon heller för den delen (hemtelefon alltså) För att nån jävla klåpare i Stockholm grävt av min precious internetkabel ! Det skulle ta minst 2 timmar att laga men till min stora sorg tog det hela 10 timmar Buhu.

Såå jag har då varit jättehandikappad och inte kunnat söka efter recept, kolla tvtablån, snoka på facebook, skriva med folk, läsa bloggar.. Ja många viktiga saker förstår ni.

Nå förutom denna jobbiga händelse då så har jag jobbat idag men första kunden på morgonen hade glömt att lägga ut nyckel.. Irriterande när man tänker på att man fortfarande hade kunnat ligga hemma och sova. Kunde som tur vad komma tidigare till eftermiddagskunden så jag slutade vid 14 idag.

Har inte direkt gjort så mycket här hemma ikväll.. Sett lite på tv, diskat, duschat, ätit, läst.. Ja tagit det lungt :)


Nu ska jag ta igen min förlorade datatid och sedan äta lite kvällis och hoppa i säng. Äntligen helg imorn.. Efter en lång arbetsdag vill säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0