Tisdag

Idag har jag jobbat till 12.30 och sen när jag skulle tillbaka till jobbet en sväng tog jag Oden med mig och så promenerade vi hela vägen hem ! Lite jobbigt dock då jag var tvungen att leda cykeln samtidigt men det blev då en ordentlig lunchprommis iaf :)

Sen har vi bara tagit det lilla lugna diskat och bara allmänt småplockat lite.. Jag har lagat god middag idag, Italienska köttfärsbiffar med sås och pasta till. Har varit en snabbsväng till affärn och köpt lite fika till ikväll.. Det är ju Kanelbullens dag så jag bjöd hit Sandra och JA jag köpte färdiga bullar det är så jäävla tråkigt och omständigt att baka :D Det slank med två chokladwienerbröd och en mörk chokladkaka med chilismak oxå - Min favorit :) Mums !

Så nu har jag nyss kommit ur duschen och väntar bara på att få börja smaska gofika ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0