Söndag

Haha ååh.. Läs mitt senaste inlägg och sen gissar ni vad ?

Joo jag är stört jävla mongo mega sugen på Pizza haha ! Ååh, Fail.

Men, Jag ska inte falla för frestelsen minnsann även om det vore sjukt skönt att gosa ner sig i soffan med snugrugen framför en film med lite Pizza till, Mums ! Istället får det blir köttbullar och makaroner dränkta i sås, Det verkar oxå jäkligt gött och om jag ids skulle jag vilja laga lasagne till middag men det är kanske lite väl ambitiöst ;p


----
Förövrigt är JOE och får sig lite omvårdnad nu och jag har inte fått några samtal ännu om att skivorna inte passar så jag hoppas att det ska gå ! Ska få belägg & hjullager bytta oxå samt att vinterdäcken ska på.. Lite tidigt kanske men de är ju lika när man väl har lös hjulen :)

Ska bli härligt att kunna börja använda den som vanligt igen, Den är så sjuukt skön att köra så ni vet inte :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0