Skit

Ååh, Nu är jag så jävla irriterad. Visst det är säkert bara en liten skitgrej men det var så jävla omoget och töntigt och onödigt och jaaa allt så nu är jag sur !

Har överlag varit på ganska dåligt humör under eftermiddagen, Säkert för att jag är jävligt trött men förmiddan har varit lite bättre.

Har varit och städat i Mormors hus, sen åkte jag hem en sväng och så for vi lite senare och beställde Pizza som vi tog med till Gammelstan och åt. Har varit där sen dess då och bara tagit det lungt och läst lite.. Har varit och handlat lite mat oxå på vägen hem och nu borde jag verkligen hoppa i duschen. Egentligen ids jag absolut inte och vill skjuta på det till imorn då jag ändå är ledig men OM det skulle dyka upp nåt jobb jag blir tillfrågad om så vill jag ju vara duschad och klar på morgonen så jag kan ta det. Såå.. Det är nog bara att masa sig i duschen. BLÄ !


Over and out, har inget mer att tillägga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0