Min Dag, Mer objektivt.

Min dag lite mer i stora drag.

Efter att jag hade hämtat Oden var nästa stop Överkalix för att hälsa på Milla, Vi gick på marknaden en sväng och så fick Oden sig samtidigt en ganska lång promenad bland massa folk, hundar, nya platser och lukter  så det tror jag var jättenyttigt för honom efter att ha gått efter samma grusväg i en månad nu.

Sen åkte vi en sväng till Farmors grav och tände ett ljus innan jag skulle börja åka hemmåt. Trots att jag druckit kaffe imorse och 2 PK under förmiddagen var det jäääääävligt och då menar jag jäääävligt svårt att hålla ögonen öppna mellan Råneå och Luleå typ. I sånadär tillfällen borde man ju egentligen stanna och slumra till en stund men samtidigt vill man ju bara hem så fort som möjligt så man gör ju dock inte det..

Har packat ur bilen och bara slappnat av över att vara hemma.. Var lite nervös först för att Oden skulle vara orolig nu under kvällen när han ska "byta hem" och kanske inte riktigt är trygg med vart han ska vara men det har gått jättebra, Jag har burit in hans fåtölj hit in i datarummet så han kan vara nära mig.. Så nu sover han då tungt och verkar vara väldigt avslappnad :) Skönt, Slipper jag oroa mig över det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0