Måndag

Hej !

Ny vecka igen då, denna vecka är min "Mycket-jobb-vecka" och även "Hämta-hem-Oden-vecka" Yihoo som jag längtar efter lillpalten :)

Idag har jag jobbat tsm med Sandra så vi skulle hinna ta lunchrast och fara på Baan Thai :D Gott var det som vanligt och jag åt alldeles för mycket i vanlig ordning ;) Slutade för dagen vid 15tiden och då var jag såå trött så trött att jag var tvungen att tacka nej till Paltmiddagen jag var bjuden på.. Surt men jag hade nog ändå inte orkat äta så mycket :D

Så jag har duschat, diskat, spelat en massa frågesport på Oxie.com och allmänt bara tagit det lungt.. Ska fortsätta med det ett tag till innan det är dags för Ensam Mamma Söker :D



Se bara vilken dödsgullig bild jag hittade på en Staff-sida på Facebook, Den röda hanen på bilden är Odens Pappa :)



Kommentarer
Åsa

fan ja kom ju på att de är ju typ halloween i helgen, så om de är nån fest här i Skell så åker jag nog upp lite senare :P

2011-10-24 @ 19:58:17
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0